Veelgestelde Vragen

De Nationale Catering Cadeaubon
Staat uw vraag hier niet bij? Neem dan contact op met onze klantenservice door middel van het contactformulier op deze site.
CADEAUBON BESTELLEN:

Bij het bestellen van de cadeaubon heb ik gekozen voor de verzendmogelijkheid “per post” of "aan begunstigde"; wanneer ontvang ik of de begunstigde de cadeaubon?
Wanneer uw betaling op werkdagen (ma t/m vrij) vr 15.00 bij ons binnen is, wordt deze dezelfde dag verstuurd.

Bij het bestellen van de cadeaubon heb ik gekozen voor de verzendmogelijkheid “per e-mail”; wanneer ontvang ik de cadeaubon?
U ontvangt de cadeaubon(nen) op het door u opgegeven e-mailadres direct na ontvangst van uw betaling. Over het algemeen duurt dit enkele minuten.

Hoe zien de cadeaubonnen er uit?
Per post:
Wij leveren u de bon in een chique gouden envelop, samen met een begeleidend boekje waar onze catering en pakketten in worden beschreven .
Per e-mail:
Wij versturen u een e-mail met de cadeaubon als bijlage. De bijlage is een Pdf-bestand met een full color afbeelding van de cadeaubon.

Hoe lang is de cadeaubon geldig?
De Catering Cadeaubonnen zijn 24 maanden geldig, ze worden vaak heel snel besteed! Mocht u een verlopen cadeaubon hebben, wij hanteren een coulance termijn van 2 maanden, bel of mail ons gerust.

GEBRUIK CADEAUBON-, KORTINGVOUCHER- OF GIFTCARD:

Ik heb een giftcard- of cadeaubon, hoe gebruik ik deze?
U vult de code in tijdens het besteltraject; deze wordt verrekend met het bedrag dat betaald moet worden voor uw gekozen bestelling. U kunt dus ook een groter Arrangement kiezen en bijbetalen. U kunt met de cadeaubon of giftcard maximaal 1 Catering Arrangement bestellen.

Ik heb een kortingvoucher of actiecode, hoe gebruik ik deze?
U vult de code in tijdens het besteltraject; deze wordt verrekend met het bedrag dat betaald moet worden voor uw gekozen bestelling. Let op! de waarde van de catering of de cadeaubon die u bestelt, moet altijd hoger zijn dan die van uw kortingvoucher- of actiecode.

VERZENDKOSTEN, PRIJZEN EN BETALING OP ONZE SITE:

Zijn de genoemde prijzen inclusief btw?
Ja, alle prijzen op onze site zijn inclusief btw, de btw vind u terug op de factuur die u per e-mail ontvangt. Voor vouchers gekocht bij andere bedrijven geldt dat u bij hen een btw factuur kunt opvragen. Voor de bijbetaling ontvangt u van ons een btw factuur.

Hoe kan ik mijn bestelling(en) betalen?
U kunt uw bestelling(en) betalen met iDEAL, Creditcards of Bancontact. Voor bedrijven is er de mogelijkheid om na een postieve kredietcheck op rekening te bestellen, neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Zijn de genoemde prijzen inclusief verzend- of bezorgkosten?
Dit is volledig afhankelijk van wat u besteld. De verzend- of bezorgkosten worden duidelijk weergegeven in het besteloverzicht. Voor Catering Arrangementen besteld met de Nationale Catering Cadeaubon geldt dat deze inclusief bezorgkosten zijn.
BESTELLING EN BEZORGING CATERING ARRANGEMENTEN:

Op welke dagen kan ik de catering laten bezorgen?
Wij bezorgen uw Foodbox van dinsdag tot en met zaterdag. Met uitzondering van feestdagen en de dag daarop volgend.

Hoe ver van te voren moet ik mijn catering bestellen?
Afhankelijk van de dag dat u besteld is dat 2 tot 3 dagen.

Waarom zit er een aantal dagen tussen het bestellen en de levering van mijn bestelling?
Onze gerechten en producten maken wij uitsluitend op bestelling. Zodoende kunnen wij de versheid van al onze producten garanderen.

Kan ik mijn bestelling op ieder adres laten bezorgen?
Onze catering en pakketten kunt op ieder gewenst adres laten bezorgen. Dat kan uw huisadres zijn, maar bijvoorbeeld ook het adres van uw werk of vakantieadres. Vul de naam van uw werk, de camping of vakantiepark in bij "bedrijfsnaam". De bestelling wordt standaard bij de receptie afgegeven omdat onze koeriers niet het park op mogen.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt bezorgd?
U ontvangt de avond/nacht van te voren een e-mail met daarin het tijdsblok (van max. 3-uur) waarin uw bestelling bezorgd wordt. Daarnaast kunt u zelf uw bestelling real-time volgen in Google Earth of Google Maps. U kunt dan precies zien waar de chauffeur zich op dat moment bevindt. Wanneer u bij uw bestelling uw mobiele telefoonnummer heeft ingevuld, ontvangt u een uur voordat uw bestelling wordt afgeleverd een sms-bericht met daarin het tijdstip van bezorgen. (indien beschikbaar) Deze berichten ontvangt u van onze bezorgdienst.

Ik ben niet thuis op het moment van bezorgen. Wat nu?
Als er op het moment van bezorgen niemand thuis is, wordt uw bestelling bij (n van) uw buren afgegeven. Hiervan wordt door de chauffeur in uw brievenbus een bericht achtergelaten. U bent er ten alle tijden zelf verantwoordelijk voor dat het arrangement in ontvangst kan worden genomen.

Waarin wordt mijn vers bestelling verpakt?
NIEUW! per 01-01-2016 Gekoeld transport
Onze versproducten worden in een doos gekoeld bij u bezorgd met koeltransport. Op plaatsen waar bezorging met koelwagens (nog) niet mogelijk is ontvangt u de bestelling in een isolerende box.

HERROEPINGSRECHT:

Ik wil afzien van de koop van mijn Catering Cadeaubon(nen):
Wij hanteren de wettelijke bedenktermijn van 14 dagen nadat u de cadeaubonnen ontvangen heeft. Vul het retourformulier in dat is aangehecht aan de Algemene Voorwaarden en stuur dit samen met de cadeaubonnen aan: Catering Cadeau BV, Pampuslaan 126, 1382 JR, Weesp. De retour verzendkosten zijn voor uw eigen rekening. Het volledige aankoopbedrag inclusief verzendkosten wordt aan u terug overgemaakt mits de cadeaubonnen nog niet gebruikt zijn.

Ik wil mijn Catering Arrangement retourneren:
Vanwege het feit dat het verse producten betreft die speciaal voor u gemaakt zijn is het niet mogelijk deze te retourneren.
 
   
 

Wanneer uw betaling op werkdagen (ma t/m vrij) vr 15.00 bij ons binnen is, wordt deze dezelfde dag verstuurd.

Bij het bestellen van de cadeaubon heb ik gekozen voor de verzendmogelijkheid “per e-mail”; wanneer ontvang ik de cadeaubon?
U ontvangt de cadeaubon(nen) op het door u opgegeven e-mailadres direct na ontvangst van uw betaling. Over het algemeen duurt dit enkele minuten.

Hoe zien de cadeaubonnen er uit?
Per post:
Wij leveren u de bon in een chique gouden envelop, samen met een begeleidend boekje waar onze catering en pakketten in worden beschreven .
Per e-mail:
Wij versturen u een e-mail met de cadeaubon als bijlage. De bijlage is een Pdf-bestand met een full color afbeelding van de cadeaubon.

Hoe lang is de cadeaubon geldig?
De Catering Cadeaubonnen zijn 24 maanden geldig, ze worden vaak heel snel besteed! Mocht u een verlopen cadeaubon hebben, wij hanteren een coulance termijn van 2 maanden, bel of mail ons gerust.

GEBRUIK CADEAUBON-, KORTINGVOUCHER- OF GIFTCARD:

Ik heb een giftcard- of cadeaubon, hoe gebruik ik deze?
U vult de code in tijdens het besteltraject; deze wordt verrekend met het bedrag dat betaald moet worden voor uw gekozen bestelling. U kunt dus ook een groter Arrangement kiezen en bijbetalen. U kunt met de cadeaubon of giftcard maximaal 1 Catering Arrangement bestellen.

Ik heb een kortingvoucher of actiecode, hoe gebruik ik deze?
U vult de code in tijdens het besteltraject; deze wordt verrekend met het bedrag dat betaald moet worden voor uw gekozen bestelling. Let op! de waarde van de catering of de cadeaubon die u bestelt, moet altijd hoger zijn dan die van uw kortingvoucher- of actiecode.

VERZENDKOSTEN, PRIJZEN EN BETALING OP ONZE SITE:

Zijn de genoemde prijzen inclusief btw?
Ja, alle prijzen op onze site zijn inclusief btw, de btw vind u terug op de factuur die u per e-mail ontvangt. Voor vouchers gekocht bij andere bedrijven geldt dat u bij hen een btw factuur kunt opvragen. Voor de bijbetaling ontvangt u van ons een btw factuur.

Hoe kan ik mijn bestelling(en) betalen?
U kunt uw bestelling(en) betalen met iDEAL, Creditcards of Bancontact. Voor bedrijven is er de mogelijkheid om na een postieve kredietcheck op rekening te bestellen, neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Zijn de genoemde prijzen inclusief verzend- of bezorgkosten?
Dit is volledig afhankelijk van wat u besteld. De verzend- of bezorgkosten worden duidelijk weergegeven in het besteloverzicht. Voor Catering Arrangementen besteld met de Nationale Catering Cadeaubon geldt dat deze inclusief bezorgkosten zijn.BESTELLING EN BEZORGING CATERING ARRANGEMENTEN:

Op welke dagen kan ik de catering laten bezorgen?
Wij bezorgen uw Foodbox van dinsdag tot en met zaterdag. Met uitzondering van feestdagen en de dag daarop volgend.

Hoe ver van te voren moet ik mijn catering bestellen?
Afhankelijk van de dag dat u besteld is dat 2 tot 3 dagen.

Waarom zit er een aantal dagen tussen het bestellen en de levering van mijn bestelling?
Onze gerechten en producten maken wij uitsluitend op bestelling. Zodoende kunnen wij de versheid van al onze producten garanderen.

Kan ik mijn bestelling op ieder adres laten bezorgen?
Onze catering en pakketten kunt op ieder gewenst adres laten bezorgen. Dat kan uw huisadres zijn, maar bijvoorbeeld ook het adres van uw werk of vakantieadres. Vul de naam van uw werk, de camping of vakantiepark in bij "bedrijfsnaam". De bestelling wordt standaard bij de receptie afgegeven omdat onze koeriers niet het park op mogen.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt bezorgd?
U ontvangt de avond/nacht van te voren een e-mail met daarin het tijdsblok (van max. 3-uur) waarin uw bestelling bezorgd wordt. Daarnaast kunt u zelf uw bestelling real-time volgen in Google Earth of Google Maps. U kunt dan precies zien waar de chauffeur zich op dat moment bevindt. Wanneer u bij uw bestelling uw mobiele telefoonnummer heeft ingevuld, ontvangt u een uur voordat uw bestelling wordt afgeleverd een sms-bericht met daarin het tijdstip van bezorgen. (indien beschikbaar) Deze berichten ontvangt u van onze bezorgdienst.

Ik ben niet thuis op het moment van bezorgen. Wat nu?
Als er op het moment van bezorgen niemand thuis is, wordt uw bestelling bij (n van) uw buren afgegeven. Hiervan wordt door de chauffeur in uw brievenbus een bericht achtergelaten. U bent er ten alle tijden zelf verantwoordelijk voor dat het arrangement in ontvangst kan worden genomen.

Waarin wordt mijn vers bestelling verpakt?
NIEUW! per 01-01-2016 Gekoeld transport
Onze versproducten worden in een doos gekoeld bij u bezorgd met koeltransport. Op plaatsen waar bezorging met koelwagens (nog) niet mogelijk is ontvangt u de bestelling in een isolerende box.

HERROEPINGSRECHT:

Ik wil afzien van de koop van mijn Catering Cadeaubon(nen):
Wij hanteren de wettelijke bedenktermijn van 14 dagen nadat u de cadeaubonnen ontvangen heeft. Vul het retourformulier in dat is aangehecht aan de Algemene Voorwaarden en stuur dit samen met de cadeaubonnen aan: Catering Cadeau BV, Pampuslaan 126, 1382 JR, Weesp. De retour verzendkosten zijn voor uw eigen rekening. Het volledige aankoopbedrag inclusief verzendkosten wordt aan u terug overgemaakt mits de cadeaubonnen nog niet gebruikt zijn.

Ik wil mijn Catering Arrangement retourneren:
Vanwege het feit dat het verse producten betreft die speciaal voor u gemaakt zijn is het niet mogelijk deze te retourneren.
De Nationale Catering CadeaubonStaat uw vraag hier niet bij? Neem dan contact op met onze klantenservice door middel van het contactformulier op deze site.0Een Online Cadeaubon Cadeau voor haar of hem Personaliseer je cadeau De Proeverij Giftboxen Cadeaubon per e-mail of post Het online eten bestellen Onze hapjes en gerechten Overal eten thuisbezorgd Lekker eten in een handomdraai Algemene voorwaarden – Disclaimer Cadeaubon als kerstpakket Culinair & Origineel Keuzecadeau De Proeverij Giftbox – een belevenis cadeau! Persoonlijke welkomstpagina Uniek Relatiegeschenk ">